Rendelj telefonon keresztül Rendelj telefonon!
06-52-801-200
Írj nekünk emailt Küldj emailt!
info@mobilx.hu

Termékek

Garanciális ügyintézés

Garancia:

Az általunk forgalmazott termékekre a jogszabályokban foglaltak szerint termékkörönként meghatározott mértékű szavatosságot vállalunk. A szavatosság a gyári hibára, anyaghibára vonatkozik: a mobilx szavatolja, hogy a termékek, melyeket forgalmazunk, hibátlanok, és első osztályúak. Ha mégsem, akkor a törvényben előírt módon vagy cserét, vagy teljeskörű pénzvisszafizetési kötelezettséget vállalunk.


Termékeinkre a beszállítók, a gyártók és importőrök változó idejű garanciát adnak. A garancia ideje termékenként eltérő lehet: műszaki cikkek esetében általában 12 hónap vagy több, egyes gyártók (például a Dell vagy a Novatel Wireless) több éves garanciát is vállalnak. A garancia ideje alatt a rendeltetésszerű használat mellett előforduló hibák kijavítására az adott termék szakszervize vállalkozik.

 

Az áru átadásakor minden termékhez a hatályos törvényi előírások alapján biztosítjuk a következőket:
  • magyar nyelvű kezelési utasítás
  • minőség- vagy áruosztály-besorolás
  • egyes 10.000.- Ft fogyasztói ár alatti készülékekhez garancia jegyet az importőrök nem biztosítanak, a garanciajegy szerepét az eredeti számla tölti be, ezért kérjük, azt minden esetben őrizze meg!

A szakszervizek címe minden esetben megtalálható a jótállási vagy garanciajegyen esetleg a termék használati útmutatójának a végén , de a megfelelő szakszerviz elérésében ügyfélszolgálatunk készséggel áll vásárlóink rendelkezésére.


 

72 órás csere:

Az árucikk 3 munkanapon (72 órán) belül történő meghibásodása esetén, és amennyiben ezt 3 munkanapon belül tudomásunkra hozza ügyfélszolgálatunkon, Ön jogosult a termék cseréjére vagy a vételár visszafizetésére. Amennyiben a hiba a 3 munkanapos határidő után következik be, abban az esetben hivatalos szakszervizbe juttatjuk el a terméket. Kérjük, ügyeljen arra, hogy az árucikk visszafizetésére csak abban az esetben jogosult, ha az hibátlan gyári csomagolásban (gyári tartozékokkal) a számlával és garanciapapírral együttküldi vissza. A visszaküldött hibás eszköz és/vagy tartozék minden esetben eloször tesztelésen esik át. Csere illetve pénzvisszafizetés csak a hiba tényleges megléte esetén lehetséges.

Ha a visszaküldött termék hiányos, sajnos nem tudjuk befogadni a terméket. Ez esetben visszaküldjük Önnek azt (ennek költségeit Ön viseli), vagy kérhetjük a hiányzó tartozék árának megtérítését (ez magában foglalhat kézikönyvet, átalakítót, kábelt, stylust stb.). Amennyiben nem tudjuk kicserélni a hiányzó elemet, akkor a mobilx Hungary Kft. a vásárlótól kárpótlási díj megfizetésére tarthat igényt a hiányzó tartozékra.

Amennyiben a tesztelés alatt bebizonyosodik, hogy a készülék hibás, és jogos a 72 órás csere, úgy kollégáink felveszik Önnel a kapcsolatot és megbeszélik Önnel a továbbiakat.

 

Elállási jog:

Abban az esetben, ha Ön el kíván állni megrendelésétől, a következők szerint teheti ezt meg:

Ön az áru átvételét követő 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. A terméket eredeti, sértetlen állapotban kell a számlával együtt visszaküldeni címünkre. Cégünk kizárólag sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat megtéríteni, kérjük, ezt tartsa szem előtt a döntés során. Az elállási jog gyakorlásával kapcsolatosan felmerülő költségek a Önt terhelik.

Amennyiben a visszaküldött csomag a fenti feltételek mindegyikének megfelel, cégünk kötelezettséget vállal arra, hogy a vételár költségét a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, a csomag átvételét követő 30 napon belül hiánytalanul visszautalja.

 

Meghibásodás garanciális időn belül:

Ön a termék meghibásodása esetén, a garanciajegyen feltüntetett márkaszerviz(ek)hez fordulhat javítás céljából. Cserére lehetőséget az adott termék gyártója vagy importőre biztosít (cserejegyet ad, ennek ellenében tudjuk a készüléket üzletünkben kicserélni).

Az Ön kérésére garanciaidőn belül cégünk saját költségén juttatja el a meghibásodott készüléket a szakszervizbe.

Felhívjuk figyelmét, hogy a szakszervizek munkáját sajnos nem áll módunkban befolyásolni. Bizonyos esetekben előfordulhatnak hosszabb javítási határidők, amennyiben nem áll rendelkezésre cserealkatrész a meghibásodott készülék javításához.

Amennyiben a készülék nem javítható, ezt velünk a szerviz írásban közli és csereigazolást ad ki. Ebben az esetben kollégáink értesíteni fogják Önt, és megbeszélik Önnel a további teendőket.

 

További tudnivalók a garancia és elállás érvényesitéséről:

A Korm. r. 5. §a)-f) pontja alapján a felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha a nyolc munkanapos elállási határidő lejárta előtt az értékesítő a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte; olyan áru értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása eseténben, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ; olyan áru értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó; hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta; hírlap, folyóirat és időszaki lap értékesítésére vonatkozó szerződés esetében, továbbá szerencsejáték-szerződés esetében.

Sérült, törött termékre semmilyen körülmények között nem érvényesíthető a garancia!

A mobilx Hungary Kft-nek sajnos nem áll módjában elvesztett garancialevet pótolni.


Jogszabályok, kormányrendeletek: